Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

Marka musi mieć osobowość, aby budzić emocje.

Zastanawiałeś/aś się kiedyś, jaką osobowość mógłbyś/abyś nadać tworzonej przez siebie marce? Gdybyś miał/a nadać jej ludzką twarz, kim by była? Odkrywcą, Mędrcem, Czarodziejem, a może… Kochankiem?

Koncepcja archetypów została opracowana przez C.G. i Junga i od dawna ma swoje miejsce w psychologii. Później trafiła do marketingu i brandingu. Archetypy to pewne uniwersalne wzorce, obrazy, motywy, postawy. Wykorzystując je w brandingu, możemy nadać marce osobowość, a następnie decydować w jaki sposób komunikować się z klientami.

Dzięki zbudowaniu spójnego wizerunku Twoja marka zyska charakter. Będzie przyciągać takich klientów, na których Ci zależy i będzie pozytywnie wpływać na ich lojalność i przywiązanie do marki.

Jeśli nie masz jeszcze pomysłu biznesowego, nic nie szkodzi. Archetypy marki można z powodzeniem wykorzystać w pracy indywidualnej. Warsztat skonstruowany jest tak, że będziesz mógł/a pracować nad swoimi archetypami osobistymi – odkryć swoją tożsamość, wartości, którymi się kierujesz w życiu i na tej bazie zaplanować kierunek swojego rozwoju – niezależnie od tego, czy planujesz w przyszłości założyć własny biznes czy znaleźć zatrudnienie w firmie/organizacji.

Na tych zajęciach dowiesz się:

  • czym są archetypy i jak wykorzystać je w brandingu i komunikacji marketingowej,
  • odkryjesz archetypy marki lub swoje archetypy osobiste,
  • zaplanujesz komunikację i rozwój swój lub swojej marki w oparciu o archetypy.
ZAPISZ SIĘ!